Kreatív márkaépítés legójátékból

2016. július 08. 17:45 - Kollár István

13-legobol-logo-1-b-oldal.jpg

Gyerekkorom egyik meghatározó játéka volt a LEGO. Összeraktam, szétszedtem, átépítettem, játszottam vele sokat... nagyon sokat. Az általános iskola végére viszont fokozatosan tompult ez az érdeklődés, majd a sok építőelem bekerült egy nagy dobozba a pincébe.

Az elmúlt években sok ötletes legóból készült dologgal találkoztam, pl. óra, kulcstartó, ékszerek, lámpabúra, pendrive, stb. Mind közül az építőkockákból készült feliratok, logók fogtak meg legjobban. A meglévő építőelemeket felmérve úgy láttam, hogy egy egyszerűbb mintához elegendő lenne. Ezért választottam a B oldal ikonját, a "B" betűt.

13-legobol-logo-2-b-oldal.jpg

Első körben kiválogattam a fekete és fehér színű elemeket, azon belül is külön tettem a lapos építőkockákat valamint az egyéb részeket, mint a kormány, szék, stb. A lapos darabokból terveztem a mintát kirakni, a többiből pedig a maradék részt.

13-legobol-logo-3-b-oldal.jpg

Több olyan weboldal is létezik, ami egy tetszőlegesen feltöltött képből szerkeszt nekünk legós változatot. Nekem a Brickit vált be a legjobban. Bármit is választunk, arra figyeljünk, hogy ne legyen túl bonyolult a minta

13-legobol-logo-4-b-oldal.jpg

Volt egy nagyobb alapom és több kicsi, ezekre méreteztem a "B" ikont is. Kiszámoltam, hogy arányosan középre kerüljön és - mint a régi szép időkben - elkezdtem a terv alapján összerakni a képet. Arra ügyeltem, hogy az alapokat összeerősítsem az elemekkel, így jobb a tartása.  

13-legobol-logo-5-b-oldal.jpg

Miután végeztem az ikon kirakásával, láttam, hogy nem lesz elegendő fehér darabom a befejezéshez, de feketéből még volt bőven, ezért fekete keretet alakítottam ki a szélére. Ezután már csak kitöltögettem maradék részeket fehérrel, ami épphogy elegendő lett.

Az idő háromnegyede a tervezéssel és előkészületekkel ment el, maga a kirakás már gyorsan haladt. Jó érzés volt ismét elővenni a régi nagy kedvencemet, de azt is belátom, hogy már nem kötne le egész napokra. Lehet felnőttem? Mindenesetre a végeredmény ilyen lett:

13-legobol-logo-6-b-oldal.jpg

13-legobol-logo-7-b-oldal.jpg

13-legobol-logo-8-b-oldal.jpg

Ha Te is szereted az újrafelhasznált és újrahasznosított dolgokat, kövesd a B oldalt a Facebookon és Instagramon is.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://boldaldesign.blog.hu/api/trackback/id/tr128868840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lakbear 2016.07.09. 05:23:17

Nagyon szuper lett, megint zseniális! :) Mintha magamról olvastam volna...a lego nekem is meghatározó volt. Csak legóztam szinte és bicikliztem :)

Kollár István 2016.07.11. 11:55:16

@Lakbear: Köszönöm szépen! Úgy látom sokunk életében meghatározó szerepet játszottak a dánok :)

2016.07.12. 11:36:13

"Készits el legóból a monogramod "

jól sikerült a cím
süti beállítások módosítása