Egy 20 éve porosodó képkeret felújítása

2016. augusztus 24. 20:06 - Kollár István

16-retro-kepkeret-felujitasa-01-b-oldal.jpg

Egy ideje pakolgattam, kerülgettem a pincében egy régi képemet. Kidobni nem akartam, mert jó állapotban volt: nem repedt, nem karcos az üveg és a fakeret is ép. Az is igaz, hogy már közel 20 éve porosodik, ideje lenne kezdeni vele valamit.

16-retro-kepkeret-felujitasa-02-b-oldal.jpg

Többször is gondoltam rá, milyen jól mutatna egy nagy kép a falon. Mivel a nemlétező Forma 1-es szenvedélyem elmúlt, másik posztert szerttem volna. Gyorsan megnéztem mi a kínálat a Vaterán, azon belül is a Poszter, moziplakát kategóriában. Az utóbbi időben gyakran a "Csak használt termékek" opciót is kiválasztom, mert így is rengeteg jó dolgot lehet találni, sőt... Szerencsére ráakadtam egy klassz színházplakátra, amit megvettem kb. 1000 forintért, postával együtt.

16-retro-kepkeret-felujitasa-03-b-oldal.jpg

Amíg vártam, hogy megérkezzen a plakát, nekiláttam a keretnek. Első lépésben leszedtem, levakartam a hátoldalán lévő papír ragasztószalagot, majd eltávolítottam a rögzítőket. Nem ismerem a hivatalos nevét, ezért én csak képkeret rögzítő háromszög éknek bezézem. Ha valaki tudja, ossza meg velem, előre is köszönöm :)

16-retro-kepkeret-felujitasa-04-b-oldal.jpg

Az üvegeket óvatosan kivettem, félretettem és megcsiszoltam a fakeretet.

16-retro-kepkeret-felujitasa-05-b-oldal.jpg

Szabad levegőn állványra raktam és több vékony rétegben lefújtam fekete színű, matt akrilfestékkel.

16-retro-kepkeret-felujitasa-06-b-oldal.jpg

 Amíg száradt a keretem, alaposan megtisztítottam az üveglapokat. Talán ez tartott a legtovább, mert ritka koszos volt.

16-retro-kepkeret-felujitasa-07-b-oldal.jpg

Pár nap múlva megérkezett a poszter. Összeállítottam a képet ugyanabban a sorrendben, ahogy szétszedtem, csak ezúttal az új képet raktam bele. Ilyen lett a végeredmény:

16-retro-kepkeret-felujitasa-08-b-oldal.jpg

16-retro-kepkeret-felujitasa-09-b-oldal.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldaldesign.blog.hu/api/trackback/id/tr6611430740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása