Kreatív rajongói mérföldkő a Facebookra

2017. június 01. 18:37 - Kollár István

25-konyhai-alapanyagokbol-felirat-01-160-gramm.jpg

Régóta szerettem volna kipróbálni azt a technikát, amikor sok apróságból kirajzolnak valamit. Leggyakrabban olyan feliratokkal találkoztam, amik gyufaszálakból, szögekből, radír reszelékből, gombokból, fahéjból készültek. 

A párom blogjának facebook követői közelítettek a 20.000-es létszámhoz és erre az alkalomra szeretett volna valami különlegeset. Ételérzékenysége miatt sokféle konyhai alapanyagokat tartunk itthon, amik között sok olyan volt, amivel kipróbálhattam az említett technikát.

Az elképzelt felirat a logó ikon részéből és a mérföldkő számaiból állt, amiket papírra kinyomtattam és kivágtam.
25-konyhai-alapanyagokbol-felirat-02-160-gramm.jpgEzt követően ráragasztottam csirizzel egy fekete alapra. 

25-konyhai-alapanyagokbol-felirat-03-160-gramm.jpg

A száradást követően "Hamupipőke"-üzemmódba kapcsolva elkezdtem kirakni a formákat.

25-konyhai-alapanyagokbol-felirat-04-160-gramm.jpg

Próbáltam csipesszel, pálcával, ujjal terelgetni, de végül két ecset együttes használata vált be a legjobban. 

25-konyhai-alapanyagokbol-felirat-06-160-gramm.jpg

Összesen 6-féle konyhai alapanyaggal dolgoztam. A logó quinoából, a számok hajdniából, kölesből, chia magból, szezámmagból és amarántból készültek.

25-konyhai-alapanyagokbol-felirat-05-160-gramm.jpg

Azt gondoltam, sokkal több idő lesz elkészíteni, de 1 óra alatt sikerült kirakni, plusz az elő-, és utómunkálatok. A fotózást követően mindegyik alapanyag visszakerült a helyére. Ilyen lett a végeredmény: 

25-konyhai-alapanyagokbol-felirat-07-160-gramm.jpg

25-konyhai-alapanyagokbol-felirat-08-160-gramm.jpg

25-konyhai-alapanyagokbol-felirat-09-160-gramm.jpg

25-konyhai-alapanyagokbol-felirat-10-160-gramm.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldaldesign.blog.hu/api/trackback/id/tr6612554109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása