Hangulatos kép antik kulcsokból

2017. január 30. 18:31 - Kollár István

21-fali-kep-antik-kulcsokbol-1-b-oldal.jpg

Az albérletünkben van egy olyan falrész, amit a saját ízlésünk szerint alakítottunk ki. Szép fokozatosan értük el a jelenlegi állapotot, talán ezért is lett ennyire harmonikus. Szeretünk itt időt tölteni, beszélgetni, dolgozni, teázni, vendégeket fogadni.

A dekoráció része ez a két kulcs is, amit egy ideje tartogatok, mert nagyon tetszenek, csak eddig nem találtam nekik funkciót. Szeretek dolgokat újrahasznosítani, így jött az ötlet, hogy képet készítsek a kulcsokból.

Szerencsére van jó pár használaton kívüli képem, ezek között találtam egy réz hatású fém keretet, amiben az üveg már megrepedt. Az üveget óvatosan kiszedtem, a többi részét megtakarítottam, a szegélyt kicsit felpolíroztam. A kulcsok enyhén rozsdásak voltak, ezért pár napig ecetben áztattam, utána megmostam és szárazra töröltem.

21-fali-kep-antik-kulcsokbol-2-b-oldal.jpg

A háttér kiválasztásánál 3 lapon is megnéztem, melyiken érvényesülnek a kulcsok legjobban. Végül egy törtfehér színű papír tányéralátét lett a befutó. Van három mappányi papírom, a színesektől kezdve a textúrázott felületeken át egészen a használt lexikon lapokig. Ezek között találtam ezt a háttérnek valót is.

21-fali-kep-antik-kulcsokbol-3-b-oldal.jpg

Miután méretre vágtam a hátterem, egy vastagabb kartonból kivágtam egy ugyanakkora darabot. Ez pótolta a hiányzó üveg vastagságát, így nem mozog a keretben a kép, és erősebb tartást is adott. Ezután mindkét kulcsot két-két öltéssel odavarrtam az alaphoz. A meglévő cérnák közül olyat választottam, aminek a színe a legjobban egybeolvad a kulcsokkal.

21-fali-kep-antik-kulcsokbol-4-b-oldal.jpg

Alább látható a végeredmény közelről és távolabbról is:

21-fali-kep-antik-kulcsokbol-5-b-oldal.jpg

21-fali-kep-antik-kulcsokbol-6-b-oldal.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://boldaldesign.blog.hu/api/trackback/id/tr6512150115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása